Menu
RSS

Το γονίδιο της φοροαπαλλαγής

15702-10906

Η φορολογική και γενικά η κρατική πολιτική φτιάχνει ιδεολογία;

Σ' αυτό το ερώτημα απαντά εύστοχα ο καλός συνάδελφος  "andurarum", τον οποίο ευχαριστούμε για άλλη μία φορά για την πολύτιμη συνεργασία του.

ΤΟ ΓΟΝΙΔΙΟ ΤΗΣ ΦΟΡΟΑΠΑΛΛΑΓΗΣ (1)

Φανταστείτε, λέει, ότι μέσα στον γενικό ορυμαγδό φόρων, έρχεται το ελληνικό κράτος, και παρατηρώντας γενική μείωση του πληθυσμού αποφασίζει να εντάξει εν μία νυκτί τους αλλοδαπούς μετανάστες που τώρα ζουν στη χώρα μας υπό παράνομο ή ημιπαράνομο καθεστώς.

Φανταστείτε, λέει, ότι για να γίνει αυτό, εκτός του ότι τους θεωρεί νομίμους κατοίκους της χώρας, τους δίνει χρήματα στο χέρι, δικαίωμα χρήσης γης, χρήματα για τα μηχανήματα άροσης και χρήματα για τους σπόρους και την καλλιέργεια.

Φανταστείτε, τέλος, το ελληνικό κράτος να παρέχει φοροαπαλλαγή για τρία έτη σε όποιαν ελληνική.........

οικογένεια αποκτήσει εξ αγχιστείας συγγένεια με έναν αλλοδαπό μετανάστη, π.χ. παντρευτεί ο γυιός μια μετανάστρια, ή η κόρη έναν μετανάστη.

Είμαι σίγουρη ότι έχετε ήδη αγανακτήσει και αναρωτιέστε ποιος ανθέλλην νους μπορεί να φανταστεί τέτοια πολιτική, η οποία θα αλλοιώσει τα πληθυσμιακά χαρακτηριστικά της Ελλάδας και θα υποβαθμίσει την καθαρότητα της ελληνικής φυλής….

Μόνο οι άρχοντες μια σκοτεινής αυτοκρατορίας θα μπορούσαν να σκεφτούν κάτι τέτοιο, άνθρωποι με υστερόβουλα σχέδια, άνθρωποι που δεν αγαπούν αυτή τη χώρα.

Ε λοιπόν, ναι! η αυτοκρατορία υπάρχει και είναι η… βυζαντινή φυσικά!!

Μάλιστα: η βυζαντινή αυτοκρατορία μετέφερε πολύ συχνά πληθυσμούς με το έτσι θέλω από τη μια άκρη στην άλλη. Άλλοτε γιατί οι άραβες στην Συρία είχαν εξεγερθεί, οπότε τους έστελνε σε άλλες περιοχές, να χάσουν τη σύνδεση με τους αλλόθρησκους άραβες του νεοσύστατου χαλιφάτου. Άλλοτε γιατί οι εξεγερμένοι Θράκες, Μακεδόνες, ή Σλάβοι, βρίσκονταν τυφλωμένοι κατά δεκάδες χιλιάδες από τα αντίποινα της αυτοκρατορίας, οπότε κάποιος έπρεπε να αναλάβει την καλλιέργεια των χωραφιών και την φύλαξη των δρόμων. Άλλοτε, γιατί η βαρειά φορολογία πίεζε ολόκληρους πληθυσμούς να αποχωρήσουν από τα εύφορα εδάφη και να τα αφήσουν χέρσα, μεταναστεύοντας για δυσπρόσιτα βουνά και λαγκάδια.

Με αυτήν την έννοια, η βυζαντινή αυτοκρατορία δεν σκοτίστηκε ποτέ για την καθαρότητα της φυλής, πολύ δε λιγότερο για την πληθυσμιακή μεταβολή. Εξάλλου, ως σοβαρή αυτοκρατορία, την ένοιαζε να έχει καλλιεργημένα χωράφια, πληρωμένους φόρους, και φυσικά μη εξεγερμένους υπηκόους.

p4 673 Ναι, μα έφτασε σε αυτό το σημείο;;;

Και όχι μόνο: οι Σαρακηνοί αιχμάλωτοι των βυζαντινών, δεν ανταλλάσσονταν και δεν θανατώνονταν, όπως ίσως θα ήθελαν σήμερα διάφοροι ρατσιστές. Αντιθέτως, μεταφέρονταν σε όποια περιοχή της αυτοκρατορίας χρειαζόταν κόσμο για αγροτικές καλλιέργειες. Όχι, δεν εργάζονταν απλήρωτοι οι Σαρακηνοί, ούτε στοιβάζονταν σε στρατόπεδα συγκέντρωσης, ούτε ζούσαν 20-30 μαζί σε παραπήγματα για ένα κομμάτι ψωμί, πολύ δε λιγότερο δεν τους κυνηγούσε η αστυνομία και δεν τους επετίθεντο οι εκάστοτε ελληνοβλαβείς.

Με νόμο της αυτοκρατορίας, οι Σαρακηνοί αιχμάλωτοι ελάμβαναν χρήματα για την εγκατάστασή τους στη νέα τους γη, χρήματα για τα ζώα άροσης, χρήματα για να ξεκινήσουν καλλιέργεια και να αγοράσουν σπόρους. Μουσουλμάνοι; Σκούροι;; Με διαφορετική γλώσσα;; Λίγο ενδιέφερε την αυτοκρατορία.

Για να αποφύγουν μάλιστα την περιθωριοποίηση των Σαρακηνών, οι οικογένειες, ακόμη και στρατιωτικές οικογένειες, που συνήπταν επιγαμία, δηλαδή, όταν κάποιο μέλος της οικογένειας παντρευόταν με Άραβα αιχμάλωτο, απαλλάσσονταν για τρία χρόνια από βασικούς κεφαλικούς φόρους.

Και έρχομαι τώρα να ρωτήσω:

α) πιστεύετε ότι οι βυζαντινοί μας πρόγονοι αρνήθηκαν την φοροαπαλλαγή και επίσης περιφρόνησαν τους νέους ζευγολάτες που με δικά τους μέσα παραγωγής πλέον παρήγαν στην αυτοκρατορία και είχαν δικό τους εισόδημα και δικά τους δικαιώματα στη χρήση γης;;

β) νομίζετε ότι με την γενικότερη ιδιοσυγκρασία που μας δέρνει σε αυτήν την χώρα, λίγοι από μας είμαστε απόγονοι φοροαπαλλαγεισών οικογενειών;

γ) θεωρείτε ότι η φορολογική και γενικά κρατική πολιτική δεν φτιάχνει ιδεολογία;; αν ήταν υποχρεωτικό να υπάρχει επαρκής εργατική νομοθεσία για όλους, πιστεύετε ότι θα υπήρχε ο ίδιος ρατσισμός και ξενοφοβία;; αν δεν υπήρχε θεσμική δυσκολία στην κοινωνική ένταξη των μεταναστών, θα υπήρχε η ίδια περιθωριοποίησή τους;

δ) προς απανταχού ελληναράδες και ελληναρούδες: επειδή η βυζαντινή αυτοκρατορία είχε πολλά ποδάρια ατυχήσατε παντοιοτρόπως. Έχετε δυο επιλογές,

-ή υπάρχει συνέχεια της ελληνικής φυλής μέσω του βυζαντίου και λογικά, των διαφόρων επιμειξιών που το βυζάντιο έκανε λόγω των πληθυσμιακών μετακινήσεων, των εξεγέρσεων, των πολέμων και των… φοροαπαλλαγών, και επομένως οι μετανάστες είναι φυλετικά μας αδέρφια,

-ή δεν υπάρχει συνέχεια της ελληνικής φυλής μια και 1000 βυζαντινή αυτοκρατορία και 400 χρόνια οθωμανική, μας τάραξαν στην πληθυσμιακή ανακατωσούρα, οπότε τζάμπα βρίζετε, περιφρονείτε, μισείτε και κυνηγάτε τους αλλοδαπούς μετανάστες, γιατί πιθανότατα ούτε εσείς έχετε αίμα ελληνικό.

Μετά από αυτό, η μεγάλη δυσκολία να βρεθούν ελληναράδες με άρια χαρακτηριστικά, μπορεί να αποδοθεί σε μια φοροαπαλλαγή, σε μια επιστροφή φόρου βρε αδερφέ… διότι, την πληθυσμιακή μεταβολή πολλοί εμίσησαν, την φοροαπαλλαγή ουδείς.

Για την αντιγραφή,

andurarum

(1) Για να μην νομίσετε ότι σας κάνω πλάκα, διαβάστε την εξαιρετική βυζαντινή ιστορία της Αικαετρίνης Χριστοφιλοπούλου (1998), τόμος Β1 610-867μΧ, εκδ. Βάνιας –Θεσσαλονίκη, ιδίως όμως τις σελίδες 324-331.

 

 

 

Leave a comment

Make sure you enter all the required information, indicated by an asterisk (*). HTML code is not allowed.

back to top